piątek, 22 maja 2015

koniec 39tc

Zadko, ale zdarzają się wizyty po których wychodzę zła
a może dobrym określenie jest zawiedziona 
nie wiem czy to hormony
czy zbliżający się poród
a może stres
nieee to nie to
jestem spokojna, nie boje się 
jestem gotowa i 
chce zobaczyć Syna 
trzymamy się terminu
do 26 maja to jeszcze pełne 3 dni czekania 
wiem, termin wybrałam w sumie sama
nikt nie skontrolował ani skomentował
kochani lekarze... 
Dzień Matki mogę świętować już dziś, jutro, pojutrze 
w końcu dla mnie dzień matki może być już teraz
przecież to nie są sztywne restrykcje, których musimy się trzymać
ja doktorem nie jestem
CC zazwyczaj robią w 38tc 
my mamy w 40tc 
Zacznę chodzić na rzęsach po suficie
 żeby wywołać wcześniejszy poród 

Myślę tylko o tym, że chcę Cię zobaczyć!

12 komentarzy:

  1. Cudnie! Powodzenia i pięknych chwil spędzonych razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kochana kciuki. To niewiarygodne ze to juz....a jeszcze niedawno trzymalam kciuki zeby ...a tu juz mlodzieniaszek bedzie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kochana kciuki. To niewiarygodne ze to juz....a jeszcze niedawno trzymalam kciuki zeby ...a tu juz mlodzieniaszek bedzie z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  4. To już nie długo Wasz Synek będzie na świecie. Cudownie;*
    Trzymam mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego rozwiazania zycze! Czytam Cie od dawna, dopiero co zaszlas w ciaze a tu juz porod, czas szybko mija i te 3 dni tez szybko mina.
    Rowniez rodzilam w rydygierze, mimo iz porod cudowny tez mialam dziwna sytuacje zwiazana z lekarzami, dwoch podjelo decyzje o wywolaniu porodu a trzeci w trakcie kroplowki kazal mi rozwazyc przerwanie wywolywania, szok niedoopisania, ale tacy sa juz lekarze nie ulatwiaja zycia. Bedzie dobrze!
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite. Za chwilę będziesz tulić w ramionach Synka. Ojej... Aż się wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania, powodzenia! Ściskam mocno kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, to już jutro :) Ale fajnie, choć nerwów pewnie wiele w związku z porodem. Trzymam za Was kciuki i czekam na wieści :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania! Niezmiennie, od x-czasu jesteście w moich myślach.
    Wszystkiego co najpiękniejsze w tych Wasz dniach :*

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nadal jesteście w dwupaku to powodzenia :-) i oczywiście najpiękniejszego Dnia Mamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś żywym dowodem na to, że marzenia się spełniają :) Szczęśliwego rozwiązania życzę :)

    OdpowiedzUsuń