niedziela, 2 marca 2014

o Lekarzu

   Lecę w delegacje we wtorek, a od kilku dni nie mogę spać: myślę o pracy, serce mi ze stresu uciska, w pracy co chwile dochodzą jakieś nowe wiadomości na temat spotkań które mam odbyć, czuje jak mi każdy włos na głowie siwieje… to jest coś niesamowitego. Ciekawe kiedy mnie puści? Jeśli macie jakieś sposoby, techniki na opanowania stresu, podzielcie się proszę. Jeszcze przeziębiłam się i od rana łykam tabletki, które niestety nie pomagają. 
   Może odstresuję się jak napiszę dla moich wciąż nie licznych, ale wspaniałych obserwatorów bloga? Dziś chcę napisać krótko o moim obecnym lekarzu. Byłam w Krakowie u różnych lekarzy zanim trafiłam do ‘właściwego’. Zawsze po kilku wizytach zaczynałam mieć wątpliwości, czy postępuje właściwie, czy zaproponowane leczenie przyniesie oczekiwany skutek. Szukałam na forach informacji o lekach które brałam, o lekarzu który je przepisał itd. Teraz nie mam wątpliwości, mam poczucie że ktoś jest odpowiedzialny za moje leczenie, że ma rękę na pulsie. Jeśli coś się dzieje piszę maila, smsa, dzwonie, nigdy nie było tak, że nie dostałam odpowiedzi, w leczeniu niepłodności taka opieka i indywidualne podejście jest bardzo ważne! Dodatkowo ma na koncie wiele sukcesów.  Mogłabym napisać o nim dużo więcej,  ale mężuś jak przeczyta będzie się że mnie nabijał, że za bardzo chwalę. 
   Istotne jest to, że jest skuteczny, czyli taki jaki powinien być lekarz  - przede wszystkim SKUTECZNY!
    Trzymajcie za mnie kciuki!

1 komentarz:

  1. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub ( WHATSAPP; +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń