poniedziałek, 4 sierpnia 2014

co u mnie:

Mama już lepiej wstaje, zrobiła już ze 20 kroków, jestem pełna nadziei. Wujek ma leżeć co najmniej 2 tygodnie w jednej pozycji, okropna sprawa. Cała trójka dostaje kroplówki. 
Teściowa - czeka na przeszczep, dobrze że unormowało się z żołądkiem i jelitami choć trochę, może jeść, stara się trochę chodzić po mieszkaniu. 
Ja, byłam u Doktora. Nawet nie chce pisać, mówi że powinniśmy zrobić przerwę w stymulacji, którą dopiero zaczęłam. Ze 2 miesiące powinnam brać antykoncepcje aby zresetować organizm. 2 miesiące + 4 stymulacji = pół roku. Mam plamienia miedzy okresami i nie wiadomo czemu są. Wszystkie badania w normie.  Pęcherzyki rosną dwa po prawej ale endometrium cieki jak dupa węża.  Chce mi się płakać.



11 komentarzy:

  1. A ja wierze,że wszystko dobrze będzie :) :) trzymam Mocno kciuki..

    Buziaki 3maj się Główka do góry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zebrało się wszystkiego naraz. Brak mi słów. Napiszę tylko...jestem z Tobą myślami ;*
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, fajnie że jesteście ze mną że mnie wspieracie:) Buziaki!

      Usuń
  3. Dużo tego spadło teraz na Twoje barki... Jedyne co mogę napisać to, że będzie lepiej, jestem tego pewna!
    Przytulam Cię wirtualnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo,szukam pozytywów w tej całej sytuacji ufam że będzie dobrze, musi być! Dzięki i buziaki! Dbaj o Siebie! :P
      Kiedyś się spikamy na jaką herbatkę, bo przecież my z Krakowa! :*

      Usuń
  4. No nieeeee, z tym pół roku to jakieś jaja??? Nienawidzę takich wspaniałych porad i diagnoz... ehhhh ale co można zrobić?usiąść i zapłakać:(( popłacz sobie, co tam. Zdrówka dla rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się zmienia z każdym monitoringiem wszystko, nie możemy nic planować na zaś bo ja jestem przypadek dziwny, durny. Wściekam się że tak mam ale co zrobić, nic. Ściskam cię mocno i odpoczywajcie na urlopiku! Czekam na malownicze zdjęcia z odpoczynku! Buziaki:*

      Usuń
  5. Czyli przerywasz ten cykl? Dlaczego? Wyniki w porzo, więc może tak organizm swiruje nieszkodliwie ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tego nie przerywam, endo było cienkie jak to powiedział lekarz "no jak u kobiety w okresie menopauzy" ale urosło nie wiele ale trochę, może jeszcze dziś urośnie. A ty już po hsg?
      Pisz co u Ciebie!
      Buziaki:*

      Usuń