wtorek, 12 maja 2015

38tc

Lubie wizyty teraz już końcówkowe, ciążowe są fajne, no może za wyjątkiem 'rakiety' (krzesła gin)
 Szyjki już nie tykamy i tak jest zerowa
Sprawdzaliśmy Małego i jak mu się żyje w moim niewygodnym akwarium
 Nie przytył, waży nie całe 2800 i
nie wiem jak to się dzieje, ja przybieram na wadze jak na drożdżach, a bobas ani drgnie, wiadomo że usg zawsze +/-300/400gr szacuje wagę ale taka chudzinka z niego
Mały się nie obrócił - siedzi Aladyn, czyli wybór mam cesarka albo cesarka 
Źródło: internet
Termin planowanej cesarki 26/05
taką datę sobie wybrałam, ja wybrałam. Na pytanie (w szpitalu) 'kiedy chce rodzić?' bez wahania odpowiedziałam 26/05 
nie mogłam wymarzyć innego przecież to dzień Matki! I taką datę mam na skierowaniu. Podśmiewamy się z mężem, że jak bym powiedziała 1 lipca, to by też wpisali:) nikt się nie interesował w którym TC jestem ani kiedy miałam ostatnią miesiączkę:) a i na skierowaniu tego nie ma:) nasza kochana służba zdrowia! 

Źródło: z internetu
 Odstawiłam już wszystkie leki co brałam
Ręce puchną i mam palce jak bym była w narciarskich rękawiczkach męża
 rano trudno palce zacisnąć w piąstkę bądź utrzymać cokolwiek
nogi akurat ok 
Przytyłam od początku 17kg
 w tym po dwa kilo w policzkach

12 komentarzy:

  1. O rany! To juz! Trzymam kciuki! Za spokojny porod i zdrowego Alladyna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi, ja przytyłam 7 kg z czego mały 4 wazyl;)))) Zabawny ten cały przyrost:) Cudownie, że już urodzisz:) Trzymam mocno kciuki za Was:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny termin ;) To już niedługo Maluch będzie z Wami :)) Super
    Buziaki Kochana;*
    Trzymam kciuki za udany poród.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna data i wszystko absolutnie pięknie nawet to puchnięcie - przepraszam, wiem że nie powinnam ale mnie w temacie ciąży nawet takie sprawy wzruszają. Trzymam za Was mocno kciuki i niech to będzie Wasza Najpiękniejsze na świecie data, uroczysta i symboliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej koleżanki mała bardzo przyhamowała z przybieraniem jeszcze przed 30 tygodniem, faszerowali ją odżywkami, efekt dla dziecka był mizerny i tak urodziła się wcześniakiem, nie ważyła nawet 2kg... a moja koleżanka przybrała 25kg.
    2800, to wcale nie jest źle, nie martw się tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sie czym martwic... ja tez wazylam 2800, jak wychodzilam ze szpitala to 2600 i mialam 58cm dlugosci, wiec bylam chuda, a dluga, a teraz po mnie tego nie widac, nabralam cialka i mam tylko 160cm :-D
    Takie omruszki tez sa slodkie! :) Na spacerach mam niezle porownanie... moja corka ktora wazyla 4070 po urodzeniu i kolezanki coreczka 5 dni mlodsza ktora wazyla 2600, roznica jest kolosalna :-D Ale Julcia pieknie nadgania i juz jej sie ladne pucki zrobily... a jak sie urodzila to byla takim chudziutkim kurczaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rośnijcie ;)
    Data wymarzona :D

    Kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. To będzie piękny dzień :)
    A potem każdy kolejny razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odliczam już czas do Waszego porodu:-) nic się nie stresuj....to będzie cudowny dzień...czekamy z Wami na Młodego!!!! A waga....zobaczysz szybko spadnie...szczególnie przy karmieniu piersią jak się oczywiście zdecydujesz.
    Pozdrawiamy!! Buziaki dla Was kochana...i pogłaskaj brzunio ode mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki! za Was i Młodego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ważyłam 2500g, po spadku 2200g :) Będzie dobrze. Super data. I już finisz widać. Jej... Trzymam kciuki :) ( Ja też tyję w policzkach :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub WHATSAPP; ( +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń