czwartek, 24 lipca 2014

Wyniki

Ja- Dzień dobry,..., dzwonie po wyniki? 
Ona - aaha to Pani, dzień dobry, proszę zadzwonić za 5 minut pójdę sprawdzić w sekretariacie czy już są.

po 15minutach

Ja - i jak są wyniki?
Ona - nie ma tej pani na miejscu, hmmmm może pani zadzwoni później, albo proszę zadzwonić rano. 
Ja - już wściekła - wie Pani miesiąc temu był zabieg to są jakieś jaja. 
Ona - no jaja,kochana straszne
Ja - no wie Pani, jaja jak arbuzy, zaczynam się już denerwować. 
Ona - nie denerwuj się jak by coś było już by wyniki były, kochana zadzwoń rano może już będą. 
 Ja - chciałabym już mieć na rekach. 
Ona - no nic spokojnie.
Ja, Ona - do usłyszenia.

Już mam dosyć, gdzie się nie wciśniesz musisz czekać. 
Okresu też nie mam ale za to 3 prychole na face już są. Lecę w delegację pn/wt, znając moje szczęście okresu dostane właśnie w podroży, szlag by to trafił wszystko. No i wywołuje okres zgodnie z zaleceniami Projektu Szczęścia:)

UPDATE: kochani jest!!! Mam pierwsze niezbite dowody zbliżającej się miesiączki, wracam do gry!  
UPDATE 2: są też i wyniki! Ale jak to w szpitalu, trzeba się umówić do doktora żeby je dostać,  ha ha ha :)




9 komentarzy:

  1. Irytujące! Oby rzeczywiście jutro te wyniki już się zjawiły!
    A z tym okresem to kurcze no zawsze muszą być jakieś przeboje, ja np. zawsze dostaję na wakacjach... więc życzę Ci jeszcze lepszego (ostrego) seksu a tym samym szybkiego nadejścia znienawidzonej małpy.
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! zaczęłam delikatnie plamić czyli jutro lunie:) nie mogę się doczekać bo zacznę stymulować się, w końcu! HURAAA!
      Ściskam:*

      Usuń
    2. Cieszę się razem z Tobą, bo wiem jaka to ulga :) niezłe z nas świruski :D w takim razie niech sprawy nabierają tempa a ja jeszcze trzymam kciuki za szybki wynik ze szpitala :*

      Usuń
    3. Do update 2: masz niezłe przeboje z tymi wynikami :)

      Usuń
  2. Ręce opadają. Ile można na te wyniki czekać. Wrr... U mnie z @ jest tak, że zawsze pojawia się jak nie trzeba. A już zawsze jest w ważnych momentach - matura, obrona, wesele. ;)
    Oby Twoja była jeszcze przed urlopem. Przynajmniej z "wywoływania" masz przyjemność hehe Też zaczęłam tą metodę stosować, żeby @ się już pojawiła bo ile można czekać.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej metodzie są same plusy, zawsze szczęśliwy mąż, ty i nadchodząca miesiączka:D hehehe. Buziaki

      Usuń
  3. Jaka olewcza ta Pani :(( Wywołanie zwykle działa:P Działaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działam i działam i są efekty a nawet dwa: prze zadowolony mąż i wyczekana miesiączka:D hehehe kto wie może i wyniki też dziś będą. Buziaki

      Usuń