piątek, 18 lipca 2014

Odwiedziny

Piątek zazwyczaj mija mi bardzo szybko, dziś wyjątkowo ślimaczył się. Rano w szpitalu do 17:30 w pracy, później byłam odwiedzić moją koleżankę i jej synka. Urodziła miesiąc z hakiem temu (miałyśmy tydzień różnicy, nie wie że borykamy się z niepłodnością). Mały przecudowny, kruszynka taka maluśka, wieczory miewa bardzo niespokojne bo boli go brzuszek. Kupiłam mu wczoraj trochę prezentów. Lubię robić prezenty, później tak fajnie się patrzy jak ktoś się cieszy. Wyszłam od nich z uczuciem ogromnej tęsknoty, a zarazem z uczuciem, że jednak nie zasługuję na bycie mamą. Patrzyłam na nich porównywałam się do nich i ja jestem zupełnie inna. Poryczałam się jak zawsze w samochodzie. 

Jutro humor mi się nie poprawi na pewno, idę do domu opieki społecznej do takich dwóch babć. Odwiedzam ich raz na jakiś czas od 12lat, pani Ola 94lata i pani Klara 86lat, żyją już w swoim świecie. Te odwiedziny są bardzo ciężkie, emocjonalne.

Odpocznijcie przez weekend. 
Idę pobiegać, przewietrzę głowę i napije się winka. 

9 komentarzy:

  1. Kochana zasługujesz...
    Trochę ruchu i winka dziś nie zaszkodzi. U mnie plan podobny, tzn. winko ;) Po tym tygodniu muszę się napić. Dziś z Mężem. A jutro na weselu chyba też zaszaleję. A co mi tam. Raz się żyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aahh 'głupie myśli' mam chyba na drugie:|

      No to siup:) Napije się winka chociaż się wyśpię normalnie. A Ty moja droga poszalej na weselu, odpocznij, rozerwij się, wytańcz się - na całego! Zapomnij o wszystkich troskach:)
      Ściskam:*

      Usuń
  2. JA wiem że będziesz najlepszą mamą pod słońcem... najlepsze mamy są te wyczekane ;-) trzymaj się cieplutko...głowa do góry :-) Dobre było winko???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah dobre,pysznę przynajmniej się wyspałam:) Buziaki

      Usuń
  3. najlepsze mamy są to, które bezgranicznie kochają swoje dzieci, nie tylko te "wyczekane"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracam honor...masz racje!! Bo te wyczekane własnie kochają bezgranicznie :-)

      Usuń
  4. Dobry z Ciebie człowiek. Doskonale wiem co znaczy wyjść z takich odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywało o wiele gorzej, dziś było w miarę:|
      Buziaki

      Usuń
  5. Zasługujesz. Nie wmawiaj sobie pierdół.
    Zasługujesz. I będziesz mamą.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń