piątek, 25 lipca 2014

Interpretacja

Piątek:
Odebrałam jednak, udało się bez zapisywania się do lekarza w poradni. 
Wyniki: Polypus glandularis isthmi uteri - polip endometr.
Mój Doktor odpisał, że nie trzeba tego leczyć i zaczynamy stymulację,  a ja się martwię. 
Okres mnie dziś wykończył, czuję się okropnie zmęczona. Dobrze że już weekend, dla mnie  roboczy, muszę przygotować się do spotkania pn/wt. 
Wam życzę odpoczynku - naładujcie akumulatorki:) 
Spędźcie wolny czas z rodziną!  

Sobota:
 Jakoś tak wyszło, że mam dziś imieniny:) 
W ramach odstresowania się przed delegacją wpadłam na pomysł, że skoczymy do Zakopanego do  'Kruszynki', 
moje marzenie:
niestety, wziąć 'robotę' ze sobą 
położyć się na huśtawce i patrzyć na nasze piękne Góry.  
Czekam na męża z pracy i GO!




19 komentarzy:

  1. Skoro lekarz tak mówi to nie martw się ;* Zaczynasz stymulację. Wracasz do gry! Okres w taki upał to nic przyjemnego.
    W weekend odpocznij mimo wszystko choć trochę.
    Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka poetycka nazwa... Polypus glandularis isthmi uteri - polip endometr. :P:P:P No widzisz - nie jest takźle jak myślałaś. Lekarza trzeba słuchać. Choć ja zaczynam myśleć, że może wcale nie powinnam słuchać mojego, który mówi - proszę brać leki i czekać. I tak czekam...nie wiem na co:/ Chyba pójdę do jakiejś specjalistycznej kliniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pani dr mówiła tak samo. Czekać od pół roku do roku. Po pół roku jej podziękowałam. Teraz zrobiłam sobie wakacje od leków. W sierpniu lub we wrześniu pójdę do nowego gina. Bo że czekać na cud mam to ja wiem sama. Od lekarza to ja co innego usłyszeć bym wolała.

      Usuń
    2. Mój poprzedni lekarz właśnie siedzi za łapówki:D hehehe swoją drogą dziwne, mi nigdy nie sugerował nawet... ale wpakowali mojego profesorka/ordynatorka:/ Ja jak zaczynałam mieć wątpliwości to zmieniałam lekarza, z obecnym jestem związana już ponad 1,5 roku jestem zadowolona, ważne że jest bardzo dobry i skuteczny. Pani B. może warto oblukać innego lekarza? w Wawie polecają Dr Piotra Lewandowskiego z Novum lub dr Tomasza Rokickiego z Invimedu, tak słyszałam.

      Usuń
  3. gdzie ten upał? u nas leje za oknem...
    Zaczynam stymulację od niedzieli:) fajnie, tak się cieszę.
    A martwię się bo też napisał: że te zmiany są łagodne - ja jak coś takiego słyszę to zaczynam się martwić.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zapas nic się nie martw. A upał u mnie. Zapraszam. Temp. od 30 do 34 stopni,

      Usuń
    2. Zapytałam się Doktora czy przy ew. ciąży nie będzie coś złe, powiedział że nie, trochę się uspokoiłam. Buziaki

      Usuń
    3. Jak nie jest duży to raczej problemu nie będzie, chociaż polipy utrudniają zajście w ciążę, dlatego lepiej się ich wcześniej pozbyć. Pozdrawiam - A.

      Usuń
    4. pójdę w pn do lekarza popytam, co myśli, niech mnie uspokoi. Duży nie wiadomo, bo to badania wycinku było. Pozdrawiam

      Usuń
  4. nie martw się ;-) wszystko będzie dobrze.. Nie ma co się na przód martwić.. CZyli zaczynasz stymulacje tak jak Ja :-D tzn.ja jeszcze musze poczekać @ czyli gdzieś w sierpniu zacznę.. :-D obie mamy imienimy ;-) spełnienia najskrytszych marzeń :-* buzka.. udanego wypadu :) a tak bliziutko macie do zakopanego,a mi sie marzy Zakopane :) a my popoludniu na rowery.. Milego weekendu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 lat Anula!!! odpoczywaj na urlopie! Buziaki

      Usuń
  5. Wszystkiego naj ;* I spełnienia tego, co spełnić się ma:)
    Wypad to dobry pomysł. Odpoczywajcie i korzystajcie z weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) czekam właśnie na męża:) Wam też udanego! Buziaki

      Usuń
  6. Miłego wypoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że się martwisz. Sama mam torbiel na jajniku, w sierpniu laparo, a ja już teraz nie mogę przestać o tym myśleć i panikować.A określenie "łagodna zmiana" wcale mnie nie uspokaja - wręcz przeciwnie...bo to znaczy, że taka sama zmiana za jakiś czas lub w innych okolicznościach może być już złośliwa...Dlatego doskonale Cię rozumiem...

    Ale chyba najlepszy sposób na smutki wybraliście - wyjechać, odciąć się choć trochę, zostawić to wszystko całe kilometry za sobą...Najważniejsze, że możesz się dalej stymulować i działać w wiadomym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze okropnie z tą myślą się czuję, a nazwa 'łagodna zmiana' doprowadza mnie do leż, masakra. Jestem panikara.
      Buziaki

      Usuń
  8. Najlepsze życzenia od Anny , spóźnione ale bardzo serdeczne
    :) Wypoczęłaś trochę ? Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę wypoczęłam, teraz wypoczywam w wawie czekając jak zawsze na coś, tym razem na samolot. Kciuki się przydadzą!Dzięki

      Usuń