czwartek, 12 czerwca 2014

deklaracja w

Bardzo króciutko.
Od kilku dni napotykam się na wiadomości odnośnie deklaracji wiary. Im więcej o tym mówią tym bardziej mnie to zaczyna drażnić. W sumie to nawet nie wiem czemu, a może dla tego że przeczytałam deklaracje i poruszyły mnie słowa: 
"moment poczęcia człowieka i zejścia z tego świata zależy wyłącznie od decyzji Boga"
 od tygodnia mówią o dziewczynce co zaszła w ciąże po zgwałceniu przez kuzynów, taka była Jego decyzja? Wątpliwe. Przeczytałam listę lekarzy co podpisali deklarację, wśród nich jest mój dobry znajomy - ginekolog, bardzo bardzo się zdziwiłam. Prywatnie myślę, że wiara to jest indywidualną i intymną sprawa każdego człowieka - jego sumienia, serca i duszy!


1 komentarz:

  1. mój ginekolog tez jest na tej liście, z czego ja bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń