środa, 11 czerwca 2014

niespodzianki o poranku...

Rekord - 50dni, dłużej nie miałam miesiączki tylko w ciąży.
Dostałam wczoraj info od doktora żebym przyszła i miałam dziś iść, ale skoro 'coś się zaczyna dziać, pierwsze oznaki' to pewno odwołam wizytę, żeby nie marnować czasu Doktora i mojego. Mam też zadzwonić i uprzedzić doktora z Radygiera, żeby zarezerwował termin histeroskopii. Histeroskopie robię na żywca... i już się wcale nie boję, niech już coś się dzieje!
Z dobrych wiadomości numer dwa - to jedna z klinik w Krakowie dostała się do rządowego 'Programu – Leczenia Niepłodności Metodą Zapłodnienia Pozaustrojowego na lata 2013-2016”, więc teraz mamy takich placówek w Krakowie trzy, super gratuluję!  Od 1 lipca zaczynają! 

ps. histeroskopia 23/06, już się umówiłam. 







22 komentarze:

  1. Fajnie, że kolejna klinika będzie już brać udział w programie.
    Będzie dobrze. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w niej przejmuje jeden z najlepszych w Krakowie lekarzy:) ogromnie się ciesze!

      Usuń
    2. O! To jeszcze lepsza wiadomość :)

      Usuń
  2. To badanie kojarzy mi się z histerią:) Dzielna dziewczynka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi niestety też, zazwyczaj z tego co czytałam robią te badania pod pełnym znieczuleniem, ale ja dostanę najmniejszą optykę i bez znieczulenia, jeśli będzie się coś działo to mnie uśpią:D także będzie fajnie:D

      Usuń
  3. Ja nie mam okresu już 118 dni :/
    7 dzień od odstawienia luteiny jeszcze się nie pojawiła. Jak za 3 dni nie przyjdzie to wybieram się znowu do Gina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 118 dni? OMG proszę idź do lekarza, koniecznie!!!! jak tu planować ciąże jak się ma okres 2 razy do roku...

      Usuń
    2. Zapisałam się ponownie do mojego Gina bo mówił że jak 10 dni od odstawienia nic się nie ruszy to mam przyjść przepisze coś innego

      Usuń
    3. pewno duphaston przepisze 2*1 :)

      Usuń
    4. To dobrze bo już myślałam że przepisze mi zastrzyki w brzuch.. Ktoś mi tak mówił że mogę je mieć :)

      Usuń
  4. Witaj, czy mogłabyś mi podać nazwisko tego najlepszego lekarza ?
    Ja też leczę się w Krakowie. Zastanawiam się jednak, czy wszystko idzie po odpowiednim torze i nie warto skonsultować się jeszcze z jednym lekarzem. Jak dotąd to mój 2 ginekolog - jeżeli chodzi o leczenie niepłodności. Pierwszy na trzeciej wizycie powiedział - ja tu szans nie widzę, jedynie in vitro...nie wróciłam już.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super że leczysz się w Krakowie, do kogo chodziłaś, znam w kr, niestety, już sporo lekarzy.
      Tym najlepszym jest dr. Bartosz Chrostowski, polecam!
      nie mogłam znaleźć u ciebie na stronie namiarów na pryw. maila do ciebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja korzystam z usług dr W. Kolawy. Zaczynam mieć mieszane uczucia. Ciągle pieprzył, że mamy czas, mamy czas...a kiedy wreszcie doszło do pieprzonej stymulacji, która gówno dała popatrzył w papiery i powiedział - oooo!!! to aż tyle czasu nam to zajęło ?! nosz ku....wa

      Usuń
    3. Idż do dr.B. Chrostowskiego - stawia trafne diagnozy jest lekarzem od 'trudnych spraw', no i jest skuteczny.

      Usuń
    4. sophia wright leczysz się w Macierzyństwie?

      Usuń
    5. tak on chyba tam też przejmuje, ja nie chodziłam do niego z tej kliniki kojarzę Wyrobę on też pracuje na Kopernika gdzie byłam operowana.

      Usuń
  5. I ja jestem z Krakowa :) też leczę się w jednej z klinik. I podobnie jak Ty miałam histeroskopię na żywca :) nic strasznego :)
    Podczytuję Cię już od jakiegoś czasu ale nie miałam śmiałości wcześniej się odezwać.
    Rzeczywiście słyszałam o Twoim lekarzu dużo pozytywnych opinii więc na pewno Wam pomoże.
    Co do długich cykli.... Mój ostatni trwał 54 dni, poprzedni 25, wcześniejszy 55, ale mój życiowy rekord to 90 dni. Także wiem z czym to się je niestety. Swoją drogą termin histeroskopii dostałaś w miarę szybko, ja jak umawiałam się do Żeromskiego na laparoskopię kazali mi czekać dobre pół roku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło cie przywitać, ciesze się że ktoś mnie czyta:)
      Ja laparo miałam na Kopernika. Histeroskopia będzie w Radygiera na ile wiem dramatu z terminami tam nie ma, jak się dowiadywałam w połowie maja to terminy mieli na początek czerwca.
      Cykle miałam zawsze różnie ale nigdy długich, raczej z plamieniami przez miesiąc lub co 10dni... eh

      Usuń
    2. W takim razie dobrze zostałaś pokierowana :) cieszę się, że nie musisz długo czekać bo wiem jakie to bywa frustrujące.
      A wiesz może czy będziesz przyjmowana na oddział czy przyjdziesz na sam zabieg? Ja akurat histeroskopię robiłam w prywatnej Klinice i nie mam porównania...

      Usuń
    3. przyjdę tylko na zabieg:) przynajmniej taki jest plan:)

      Usuń
  6. Mój przyjaciel i ja staramy się o dziecko już ponad siedem lat, mieliśmy płodności klinice w ciągu wielu lat, zanim ktoś powiedział mi, aby skontaktować się z rzucającego to zaklęcie, który jest tak potężny, nazywa Agbazara świątynia dla niego, aby mi pomóc zajść w ciążę,i cieszę się, że zwróciliśmy się do lekarza AGBAZARA, bo jej ciąża zaklęcie umieścić nas w spokoju, i szczerze wierzę mu, uprawnienia i bardzo pomógł nam również, jestem wdzięczny za wszystko, co zrobił. skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub ( WHATSAPP; +2348104102662 ) jeśli próbujesz dostać się do dziecka, ma uprawnienia, aby to zrobić.

    OdpowiedzUsuń