czwartek, 19 czerwca 2014

Laba

Dziewczyny, nie odpisywałam na komentarze poprzedniego posta, ponieważ nie wiem co odpisać! 

Bardzo dziękuję Wam za ciepłe słowa i wsparcie!
 
Blog spełnia swoją funkcję,  już nie trzymam w sobie wszystkich smutków, wiem że nie jestem sama i wiem że nie nie tylko ja tego doświadczam. Emocję, które kłębią się we mnie są normalne, że Wy też borykacie się z tym tak samo jak ja.


Weekendu czas!
Z rana w Krakowie fantastyczna pogoda, niestety wybywamy poza, odwiedzić chorą teściową. 4 dni odpoczynku a my bez planów. Jest końcówka czerwca, a ja nie odpaliłam motocyklu ani razu, zawsze wracając z pracy z myślą o przejażdżka pada deszcz,a jak są cieple weekendy my poza Krakowem autem, a jak są cieple wieczory mam mnóstwo rzeczy do zrobienia. 
Tak, oprócz niepłodności mam jeszcze zamiłowania inne - motocykle!Mam małego pyrkacza i jestem początkującym, grzecznym dosiadaczem jednośladu. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest  to, że z kupnem motoru zwlekaliśmy ze dwa lata, ponieważ planowałam zachodzić w ciąże, w której wciąż nie jestem.

Ściskam Was, dobrego i spokojnego odpoczynku! Naładujcie akumulatorki!

8 komentarzy:

  1. Fajne masz hobby :) U nas za to rowery królują :) W takim razie życzę wielu przejechanych kilometrów, a w ten weekend - pięknej pogody i ... pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerki też są super!!! Mamy i lubimy!!!
      Wzajemnie, Wam też udanego weekendu, dobrej pogody i super odpoczynku!:)

      Usuń
  2. ja odpaliłam maszynę do szycia;) motorów się boję i podziwiam, jak ktoś jeździ, choć pasji nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba się urodziłam z pasją, to u nas rodzinne:) maszynę do szycia też mam ale nie dopalam ją ostatnio wcale:(

      Usuń
  3. Hobby pewnie niejeden mężczyzna i niejedna kobieta mogą Ci pozazdrościć. Udanego odpoczynku i ładowania akumulatorów na kolejny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee tam:)
      Wam również spokojnego odpoczynku i wracaj do zdrowia!!!

      Usuń
  4. przejażdżka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, już się poprawiłam, polski trudny język:) hehehe

      Usuń